07:36 | 25 Απριλίου 2024
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική  >  Περιβάλλον  > Κλιματική Αλλαγή

Απολύονται εκατοντάδες επιστήμονες που μελετούν το κλίμα

δημοσίευση στις 09/02/2016 21:42
Απολύονται εκατοντάδες επιστήμονες που μελετούν το κλίμα

καθώς «δεν έχουν να αποδείξουν κάτι περισσότερο»

Η Αυστραλία έχει εισέλθει σε μία περίοδο κρατικών περικοπών, καθώς η οικονομία της παρουσιάζει επιβράδυνση, την ίδια στιγμή που η μεγάλη χώρα της Ωκεανίας πλήττεται από τις συνέπειες της μεταβολής του κλίματος στον πλανήτη. Εν μέσω καύσωνα, η κυβέρνηση ανακοίνωσε την απόλυση ενός μεγάλου αριθμού επιστημόνων που μελετούσαν το κλίμα, καθώς, όπως ειπώθηκε, έχουν πλέον ενημερωθεί για όλα όσα χρειάζονταν και το επιστημονικό προσωπικό δεν έχει κάτι άλλο να αποδείξει.

Η απόλυση εκατοντάδων ερευνητών έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην Αυστραλία, καθώς η χώρα διέρχεται την πιο θερμή χρονιά της, παράλληλα με μία παρατεταμένη ξηρασία σε πολλά σημεία. Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε ότι αποτελεί στρατηγική της απόφαση να εγκαταλείψει την έρευνα για τις συνέπειες του κλίματος στη χώρα και τον πλανήτη. Οι επιστήμονες από την πλευρά τους επισημαίνουν τους τεράστιους κινδύνους, ιδιαίτερα για την Αυστραλία, η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο και της τρύπας του όζοντος στην ατμόσφαιρα.

Πιο συγκεκριμένα, κόπηκαν οι 110 από τις 140 θέσεις ερευνητών για την ατμόσφαιρα, ενώ θα ακολουθήσουν μεγάλες περικοπές και στον τομέα της μελέτης των ωκεανών. Επίσης, θα περικοπούν πάνω από 120 θέσεις εργασίας για τη μελέτη της γης και του νερού , ενώ άλλοι 350 κλιματικοί μελετητές, θα χρησιμοποιηθούν σε άλλους ρόλους ή θα απολυθούν.