Για να εξασφαλίσουμε την κατάλληλη εμπειρία πλοήγησης, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Χρησιμοποιώντας το www.xalazi.gr αποδέχεστε τη χρήση τους.

23:06 | 08 Μαΐου 2024
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική  >  Επικαιρότητα  > Τεχνολογία

Γιατί άλλαξε το λογότυπό της Google;

δημοσίευση στις 05/09/2015 12:32
Γιατί άλλαξε το λογότυπό της Google;

η ανανέωση είναι απλή, λιτή, πολύχρωμη και φιλική

Η Google έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία 17 χρόνια, από την γκάμα των προϊόντων της μέχρι την εμφάνιση και την αισθητική της. Όπως για παράδειγμα το λογότυπό της, το οποίο άλλαξε για άλλη μία φορά. Αρχικά, αποτελούσε έναν προορισμό που μπορούσες να φτάσεις μέσα από μόνο μία συσκευή: έναν υπολογιστή. Πλέον, αλληλεπιδρούμε με τα προϊόντα της Google σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες, εφαρμογές και συσκευές, μερικές φορές όλα σε μια μέρα.

Στο επίσημο site της Google αναρτήθηκε: «Σήμερα εισάγουμε ένα νέο λογότυπο και νέα ταυτότητα, η οποία αντανακλά αυτή την πραγματικότητα και σας δείχνει πώς η Google δουλεύει για εσάς, ακόμη και στις πιο μικρές οθόνες». Μεγαλύτερη διαφορά αποτελεί το ότι το νέο λογότυπο δεν είναι πια στατικό, αλλά μια δυναμική, κινούμενη εικόνα. Οι εταιρείες πολλές φορές θέλουν να ανανεώνονται και να αλλάζουν την εικόνα τους προς τα έξω, ώστε να δείχνουν πιο μοντέρνες όσο και παλιές να είναι.

google

Τα νέα στοιχεία, όπως ένα πολύχρωμο μικρόφωνο Google θα μας βοηθήσει στο να αλληλεπιδρούμε με την Google όταν συνδεόμαστε, όταν μιλάμε ή όταν πληκτρολογούμε. Λέμε αντίο στο μικρό μπλε εικονίδιο “g”, καθώς αυτό αντικαταστάθηκε με ένα τεσσάρων χρωμάτων “G” που ταιριάζει περισσότερο με το νέο λογότυπο. Η Google υποστηρίζει: «Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε αλλάξει την εικόνα μας και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι και η τελευταία.

Πιστεύουμε ότι η πρόσφατη ενημέρωση είναι μια μεγάλη αντανάκλαση όλων των τρόπων με τους οποίους η εταιρεία μας λειτουργεί για σας όσον αφορά την Αναζήτηση, τους Χάρτες, το Gmail, το Chrome και πολλά άλλα. Πιστεύουμε ότι με την ανανέωση αυτή έχουμε κάνει το καλύτερο για τηGoogle. Είναι απλή, λιτή, πολύχρωμη και φιλική». Τέλος, η Google υπόσχεται ότι θα δούμε πολύ σύντομα το νέο σχέδιο να υπάρχει σε όλα τα προϊόντα της.

Eπιμέλεια: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΑΚΗ